


Meble Harmonic, to efekt pracy doskonałych rzemieślników, gdzie jakość i trwałość naszych produktów stawiamy na pierwszym miejscu. Harmonic, to również fachowa wiedza i rzetelność w przekazywaniu informacji. Dostosowujemy się do sugestii i pomysłów klientów, uwzględniając w budowie mebli podane wymiary i kształty. Dzięki elastycznej polityce cenowej, sprostamy Waszym oczekiwaniom.

Szanowni Państwo,
W związku z często powtarzającymi się pytaniami, postanowiliśmy zrobić ich listę wraz z odpowiedziami.
Mamy nadzieję, że taka forma zachęci Państwa do pozostania w naszym sklepie. Jednocześnie zachęcamy również do kontaktu mailowego i zadawania pytań.
W jaki sposób mogę zamówić towar w Państwa sklepie?
Nasze produkty możesz zamówić klasycznie (koszyk-zakup) albo skontaktować się z nami przez e-mail sklep@harmonic.pl lub telefonicznie 570 417 169. Niezależnie od sposobu zamówienia, skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie w celu ustalenia lub doprecyzowania zamówionego towaru.
Jaki jest czas oczekiwania na produkty?
W związku z tym, że nasze meble są produkowane na indywidualne Państwa zamówienie, czas realizacji wynosi do 30 dni roboczych. Jest to maksymalny okres w którym otrzymacie Państwo swoje zamówienie, co oznacza, że w zależności od warunków (np. szybka dostawa materiałów czy wolne moce produkcyjne), możemy przyspieszyć realizację.
Jak wygląda dostawa?
Większość wykonanych przez nas mebli dostarczamy własnym transportem. Po złych doświadczeniach z firmami zewnętrznymi, postanowiliśmy dostarczać sami. To gwarantuje dostawę bez uszkodzeń oraz elastyczność w kwestii umawiania się z klientem na dostawę.
Jak wygląda płatność?
Przy zamówieniu klasycznym (koszyk-zakup) płatność pobierana jest w całości lub ratalnie jeżeli taką opcję wybierzesz. Jeżeli nie chcesz płacić od razu całości, to możemy w tym celu płatność podzielić na trzy etapy:
- I etap: zadatek w wysokości 30% wartości, płatny w trakcie składania zamówienia (wystawiamy fakturę zaliczkową).
- II etap: 50% wartości zamówienia po umówieniu się na dostawę.
- III etap: 20% wartości zamówienia w dniu dostawy. Może być gotówka (przy naszym transporcie) lub przelew.
Wystarczy, że wyślesz do nas wiadomość na adres sklep@harmonic.pl, a my niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą i wszystko omówimy
Jak wygląda proces reklamacyjny?
Dokładamy wszelkich starań, aby produkty dostarczane do Państwa były w 100% zgodne z opisem i ustaleniami szczegółowymi. Dzięki temu, że dostarczamy własnym transportem, macie Państwo możliwość bezpośredniej oceny i wniesienia ewentualnych uwag.
W przypadku, gdy wada produktu "wyjdzie" w późniejszym terminie, koniecznie prosimy o kontakt mailowy z dokładnym opisem powstałej wady, po czym niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem.